Mühendis Bey

Mühendis Bey
@Adamlar
"İlgi duymuyordum. Hiçbir şeye ilgi duymuyordum." -Bukowski
Mühendis
Lisans
Ankara, 7 Mayıs
847 okur puanı
Eylül 2017 tarihinde katıldı
"Neden üniversite okuyorum?" diye sormuştu. Hemen "Kapitalist topluma, yetenekli olduğumuzu göstermek için" diye karşılık verdim.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İnsanın geçmişinden kaçabilmesi için, kendinden kaçabilmesi gerekiyor. Bunu da bilinçsizce gerçekleştirirse sürdürebilir.
İlk gençliğimde kendimi çekici bir erkek sanırdım, ama bu sanımı benimle paylaşacak bir kadın çıkmadığı için, bir süre ortalıkta mahzun ve kalbi kırılmış olarak dolaşmayı denedim.
Unutmayın, yoksulluk kusur değil.