Ada

inceleme/ yorum
Puan vermedi
yazara ait okudugum ilk kitapti, acikcasi anlatimini pek begenemedim yada olay orgusunu bi sekilde oturtamamis. acikcasi ben tate in her seyi affetmeye hazir bi aptal oldugunu dusunuyorum. miles ne yapsa onun icin hep olursu kafasinda. kitabin ilk baslarini cook severek okumustum ozellikle o dikiz ayna sahnesini bayildigimi soyleyebilirim. keske tate daha guclu bi karakter olsaydi dedim bicok yerde, bi insan nasil her seyi kabul edebilir ki sonucta. miles’in da pek akli basinda oldugu pek soylenemezacil bi psikolojik yardim alamasi gerekiyordu diye dusundum. hep gecmisini dusunen biri pismanliklari olan biri hicbir zaman onune bakmasini bilmeyen biri yasadigi sey ne kadar kotu olursa olsun miles da bence gucsuz bi karakterdi. acikcasi ben kitabin biesine 70 sayfa falan kala sonunda ikisi ayrilacak ve birbirlerinden ayri hayatlar sureceklerini dusunmustum. keske oyle olsaydi. kitapta tate ve abisinin iliskini cok sevdim ve cok kiskandim. kitabi sevmedim diyemem ama sevdim de diyemem sadece ilk 100 sayfa cok iyiydi keske yazar bu basarisini devam ettirebilseydi… Çirkin Aşk Colleen Hoover
Çirkin AşkColleen Hoover · Epsilon Yayınları​ · 20233,357 okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
9/10
·378 syf.··
2021 1. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 08 Mayıs 2021 21:00
Yazarın ait okuduğum ilk kitap ve oldukça beğendim. kitap maalesef 1100 lü yıllarda geçiyor bu kadar eski zamanda olmasına şaşırdım ve tuhaf buldum keşke 18-19.yy lar arasında olsaydı, yakın geçmişte olsa daha iyi olurdu belki o zamanlar mekanlar kafamızda daha güzel şekillenebilirdi. spoiler karakterlerimiz in ikiside inatçı tam dediğim dedik. Alec bulunduğu zaman gereği tıpkı diğer akranları gibi kaba saba . Jamie ise babasının onu kullandığından hatta satığından habersiz halinden memnun. kitabı okurken bir kadın olarak Alec in düşünce ve tavırlarına resmen gıcık oldum her iki sayfada bir SABIR çektim. jamie yi kitap bitene kadar çok sevdim yalnızca yaptığı bir hareketini saçma buldum o da Helena nın kızı mary yi alması, evet kız a çok kötü bakılıyormuş ama oraları okurken hep aklımda tek bir soru vardı o da ne alaka idi bence kitapta mary kathleen e ihtiyaç yoktu olmasa da olurdu. son olarak Alec in davranışlarının çok kaba saba olduğunu ifade ettim fakat kitabın bazı yerlerini 2 defa okuyunca aslında Alec in 'kibar' olmaya ÇALIŞTIĞINI fark ettim. yani elinden geldiğince. Tek bir keşkem var o da keşke daha fazla okuyabilsem keşke bu kitabın bi devamı çıksa . yetmedi çünkü.
GelinJulie Garwood · Epsilon Yayınları · 20111,059 okunma