"Zaman gelir, kendinizi bulursunuz çünkü hayat bazen kendi izimizi kendimize kaybettiriyor. Öyle ya da böyle kendinizden uzaklaştığınız anlar mutlaka oluyor. Ama her zaman kendinizi yakalama fırsatınız vardır. Bulun ve getirin kendi içinizdeki sizi... Hangi yanlışlar ve hangi doğrular yapılmışsa, kendinizden ne verip ne almışsanız her şeyi hesap edin ve kendinize sorular sorun. Şu an neredeyim, ne yapıyorum, ilerde neyi hedefliyorum, bunlara varmak için ne yapacağım ve nasıl yapacağım?.. hepsini sorun ve alın kendinizi yaşatın yalnız ama güzel bir şekilde. kendinize vakit ayırarak, değerlerinize anlam katarak, kendinizi dinleyerek, yaşamınızı anlamdırın... Birçok şeyi geriye bıraktığınız zaman anlarsınız değerlerini, ama siz hep siz olun zerre eksilmeyerek..
@Diljann