Çocuk çok küçük olduğu bir zaman hatırladı. bir şey onu korkutmuştu, o da ağlamaya başlamıştı .”git buradan ağlayan bebek “diye bağırmıştı ablası .onu odasına göndermişti bitene kadar geri gelme . böyle bağırarak kovulmak onu utandırmıştı. o anda duyguların kötü ve utanç verici olduğuna,onlara sahip olmanın bir hata olduğuna inanmaya başlamıştı. duyguların ona kendini berbat hissettirdiğini, başkalarının ağlayanlara nasıl güldüğünü, insanların öfkelendiklerinde nasıl korkunç şeyler söylediğini gördükçe bu inancının doğru olduğuna dair kanıtları çoğalıyordu ve diğer herkes aynı şekilde düşünüyor gibi görünüyordu.