Adeviye

“Durumun çaresizliğini hissediyordu ve her an gözlerine dolan yaşları tutuyordu.”
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
“Bu,insanın doğasındadır;her zorlu olay sonrasında değişir ve dönüşürüz.”
“Her şey o kadar iyi olabilecekken neden hepimiz de acı çekiyoruz.”
“Tuhaf değil,kötüyüm.Bazen olurum böyle ağlamak istiyorum çok aptalca bir şey bu ama geçer.”
“Bize hayatı zorlaştıran insanların önemli bir kısmı kendi hayatlarını da kolay yaşamıyor, içlerinde devamlı bir çatışma hâlindeler. Dünyayla, insanlarla temas şekilleri böyle... Bu açıdan düşününce o insana karşı daha şefkatli hissettim.”