“Öyle zamanlar oldu ki,insan izi görebilmek umuduyla çok bekledim.İnsanlar savaşa kalkıştıkça,”durun,kan dökmeyin!”diye karşı çıktım.Şimdi de aynı şeyleri söylüyorum: “Ey denizlerin,dağların ötesinde yaşayanlar! Ey bu dünyanın insanları! İstediğiniz nedir sizin? Toprak mı? İşte toprak karşınızda,benim. Ancak,hepiniz içinim ben, bana göre sizler birbirinize denksiniz. Benim yüzümden kavgaya gerek yok.Sizin dostluğunuzu,emeğinizi istiyorum.”