Lübnan'ın en zengin insanı Eymen Bistani, Beyrut’u en iyi noktadan gören hakim bir tepede
kendisine görkemli bir mezar yaptı, oraya gömülmeyi vasiyet etti. İlahi kader farklı tecelli
etti, özel uçağı denize düştü. Milyonlara mal olan aramalar sonunda uçağı bulundu ama
cesedine ulaşılamadı...
Lord Teshlid İngiltere'nin en zengin insanlarındandı, zaman zaman devlete bile borç
veriyordu. Malikanesinde oldukça büyük ve korunaklı bir odayı
“servet kasası” olarak kullanıyordu. Bir gün hazinesine girdi ve yanlışlıkla kapıyı üstüne
kapattı. Oda çok özel inşa edildiği için, ne kadar bağırıp çağırdıysa, yardım istediyse de sesini
kimseye duyuramadı. Zaman zaman eve gelmediği için, evdekiler arama ihtiyacı hissetmedi.
Günler sonra cesedi bulunan Lord, bir şekilde parmağını kesmiş ve kanıyla şu cümleyi
yazmıştı: "Dünyanın en zengin insanı, açlıktan ve susuzluktan ölüyor!"...
Dünya hayatında mal ve servetin her şeyi çözdüğünü sananlara duyurulur...
İnsanoğlu hayatı boyunca evden çıkar, sonra tekrar döner, ama bir gün çıkar bir daha da
dönmez...
Hayatında kimseye zulmetmemeye, kimseden nefret etmemeye, kimseyi yaralamamaya,
kimseden kendisini üstün görmemeye özen gösterenlere müjdeler olsun, ne güzel bir ahlaka
sahipler?
Hepimiz gidiciyiz.
Unutmayın Unutturmayın....