Ölüm gerçekten tanımlanması garip bir fenomendi. Zira adamın oldukça sağlam görünen vücudu ve bir çok organı yerinde duruyordu, ama olay yerini terk eden bir şey vardı. Zaten insanlık da yıllardır vücuttan çıkıp giden bu şeyin ne olduğunu arıyordu. Tıpkı fişi çekilmiş elektronik cihazlar gibi. Her şey yerindeydi ama elektrik yoktu. İşte, ölüm tam olarak buydu. Vücudun elektriksiz hali.