Ben: Güzel delirdik...
Groot: Adım Groot
Ben: Tamam sen delirmedin Groot
Groot: Adım Groot
Ben: Tamam be bende delirmedim
Groot: Adım Groot
Ben:?
Groot: Adım Groot
Ben: Kesin delirdik kesin...
Erzincan buluşmamız sonunda gerçeklerştii 😄 güzel sohbetler oldu ve çok eğlendik .
Çok güzel insanlarla bir araya geldiğimiz buluşmada bir çok etkinlik için de sözleştik, umarız gelişerek ve sayımızı artırarak bu güzel grubu devam ettirebiliriz 😊. Buluşmayla ilgili yorumu katılanlara bırakıyorum, bir dahaki etkinliğe kadar hoşçakalın. ☺️😁🌺
edanurSemanur İşleyenR.bşkMelike Saka
https://1000kitap.com/siyahbeyazz
https://1000kitap.com/Asta_la_vista
https://1000kitap.com/Kubra0244
https://1000kitap.com/sinemmabay
https://1000kitap.com/sidarc7
yılmaz
https://1000kitap.com/Hevizyz
Onur KoçFatma AkdemirMazlum Elyiğit
Erzincan grubu olarak hazır buluşabilmişken arayı soğutmayalım ve 23 şubat cumartesi günü tekrar buluşalım dedik, yeni arkadaşları da aramızda görmek istiyoruz.
Aramıza katılmak isteyen arkadaşlar, bir hafta içerisinde Sokrates'in Savunması adlı kitabı okuyarak gelirlerse aramızda eleştiri, sohbet veya kitapla ilgili fikir tartışması yapacağız.
Ayrıca gelmek isteyen arkadaşların buradan yorum olarak bildirmesini rica ediyorum.
Buluşma saat 12 'de olacak. Mekan gemi iş hanı ikinci katında bulunan kitap kafe.
*Semanur İşleyen
*https://1000kitap.com/Kubra0244
*Fatma Akdemir
*R.bşk
*Yusuf Kaya
*edanur
*Melike Saka
*Filiz Akdağ
*Duygu Orc
*https://1000kitap.com/siyahbeyazz
*Mazlum Elyiğit
*https://1000kitap.com/Hevizyz
*https://1000kitap.com/Asta_la_vista
*Onur Koç
*yılmaz
*
*