Her ilişki bir yolculuktur. Tatile gider gibi başlarsın, neşeli şarkılı falan. Sonra radyo çekmez, CD'leri ezberlemiş olursun. Manzara aynı gibi gelir. Tek değişen yoldaki arabalardır. Kim bilir onlar nasıl eğleniyordur sorusu takılır kafalara. Mola verip çay içerken TIR'daki yalnız şoförün halini düşünmek iyi gelir.