Adem Dedeoğlu

Adem Dedeoğlu
@Admddoglu
Kalbin temizse hikayen mutlu biter.
Fen. Bil. Öğretmeni
Hatay
2 okur puanı
Aralık 2020 tarihinde katıldı
Hatta ben, kendi dışımda kalan bir çok şeyi bilmediğim gibi, ne yazık ki insanın aradığını hiçbir zaman, hiçbir yerde bulamayacağını da bilmiyormuşum. Bulamazmış oysa...
Sayfa 52 - everest yayınları·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Aşkta benden iki adım ileride, bütün bütün dualarımın ötesinde sonsuz bir mutluluk olduğunu hissediyorum; tek şartı ise bir kelime, sadece bir gülümseme.
Sayfa 86 - Ren kitap