Kitaba hayran kaldım. Çok akıcıydı. Elimden düşüremedim. Maggie'nin cesaretini, üzüntüsünü, kendini değersiz hissetme duygularını iliklerime kadar hissettim. 11 yaş ve üzeri bütün çocuklar için öneriyorum. Kitaba aşık oldum. Benim gibi distopya aşığıysanız öneririm.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Türk tarihine ve boylarına ilginiz varsa bu kitabı öneririm. İçindeki manzumları çok beğendim. İçinde samimi, içten ve kendine çeken hikayeler bulunuyor. Birbirinden güzel Türk masalları. Öneririm.