Maria

Maria
@Adyevus
Sen beni sildin, ben beni. Bana yazılmış, bir cümlen olsun isterdim... *Aynayız sonuçta, güzel görünce güzel şeyler yansıtıyoruz.*
Ve ben görmemiştim bir kez dahi Güne böyle efkarla dalan, kederli kimseleri.
Sayfa 40
Şiir
Reklam
Kimse bilemez benim bildiğim gibi: çünkü, Birden fazla hayat yaşayanı Birden fazla ölüm bekler.
Sayfa 37
Şiir
Uyumak mümkün olmaz ağlarsa O güne kadar ağlamamış olanlar.
Sayfa 26
Şiir
Oturup konuşsaydık Geçerdi belki her şey. Başını alıp gitmek, Sevdaya dahil değil.