Maria

Maria
@Adyevus
Sen beni sildin, ben beni. Bana yazılmış, bir cümlen olsun isterdim... *Aynayız sonuçta, güzel görünce güzel şeyler yansıtıyoruz.*
Bir pencereden ansızın bir hazin şarkı başlar.
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Sen nereye, ben oraya, adım adım İnsan sevdikçe iyileşiyor artık anladım...
Sayfa 44
... mutluluk, zamanı geldiğinde bırakıp gidebilmektir.
Sayfa 137
Unutmak istiyorum zaman zaman, Ne yapsam, ne etsem olmuyor, Kabulleniyorum, Kabulleniyorum da - gelgelelim - İçim içimi yiyor... Nasıl ki, unutamaz insan Bir kez gerçekten sevdi mi...
Sayfa 27
Güzel günlerim vardı yağmurlarla ıslanan.