Maria

Maria
@Adyevus
Sen beni sildin, ben beni. Bana yazılmış, bir cümlen olsun isterdim... *Aynayız sonuçta, güzel görünce güzel şeyler yansıtıyoruz.*
Beni kıyamet kopmasıyla çaysız kalmam arasında seçim yapmak zorunda bıraksalar, dünya yıkılsa umurumda olmayacağını, ama çayımdan vazgeçmeyeceğimi haykırırdım.
Sayfa 131
Reklam
"Her şey beni kendine çekiyor ve bana acı veriyordu."
Susmuş tabiatın ortasında yapayalnız kalmıştım...
Her şeyi hissediyordum ve hissettiğim her şey canımı yakıyordu. İçimde sanki fiziksel olarak hissedilebilir bir ateş peyda olmuştu.
Gökyüzü ve yeryüzü gibi tekrar birbirimizden uzak ve birbirimize yabancı olmuştuk.