Maria

Maria
@Adyevus
Sen beni sildin, ben beni. Bana yazılmış, bir cümlen olsun isterdim... *Aynayız sonuçta, güzel görünce güzel şeyler yansıtıyoruz.*
"Yaşamak, ömrü bir şekilde tüketmenin adı olamaz. "
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sen bilir misin, gönül kanaması nasıl bir şeydir?
Sayfa 255
Etrafınıza şöyle bir göz gezdiriniz! Gerçek hayat denilen şeyin ne olduğunu, nerede olduğunu bilmiyoruz bile! Kitaplarımızı, hayallerimizi elimizden alsalar, öylece ortada kalakalacağız.
... - aynı yetişkinler gibi-çocuk dünyasının aradığı şey hissedildiğini hissettirebilen bir yetişkindir. Bunun için çoğu zaman cümlelere de gerek yoktur.
İnsanı "insan" kılan en önemli özellik ise "hissedebiliyor" olmasıdır.