Bu kitabın verdiği duygusal romantikliği hiçbir kitap veremez. Kitap bittiğinde; kalbinizde bir boşluk oluşuyor, gözlerinizden akan damlalar sizi yalnız hissettiriyor. Okuyacak olanlara bir tavsiye: Bu kitabı tadına vara vara, acele etmeden okuyun, çünkü kitap bittiğinde; keşke bitirmeseydim de bu tadı tekrar yaşayabilseydim, diyeceksiniz.