Afeka

Afeka
@Afeka
Ahmet Furkan Karahan
İnsan yenildiğini düşünürse, yarı yarıya öyle sayılır.
Reklam
"Kimseden hiçbir şey beklemiyorum. Böylece hayal kırıklığına da uğramamış oluyorum."