Ah be Kemal abi naptın bize dedirten bir kitap birlikte iyileştiğiniz yaralarınızı sardığınız yol çizdiğiniz rota belirlediğiniz nefes aldığınız yüklerinizi gemiye indirdiğiniz efsane ötesi bir kitap
Okuyup hayatımıza geçirmemiz gereken toplumun yaralarına merhem olabilecek bir kitap
İnsanın herşey ile ilişkisini Resulullahın önderliği ile çözebileceğimizi öğrendiğimiz okudukça kaybolduğumuz satırlar...
Dinlenme kitabı sayacağım türden ağır okumaların arasına sıkıştırılabilir sistemlerin sistemsizliğini göz önüne seren varoluş sancısı ve sürrealist kimlikleri gözlemleyebileceğiniz bir gün hatta bir kaç saatlik bir kitap
Keşke bir iki yıl önce karşıma çıksaymış dediğim bu kitap asrın en büyük içsel hastalıklarına ve tedavilerine modernizmin açtığı problemlere ve hayatımızı nasıl çizebileceğimize dair yol arkadaşlığı yapıyor. Bence sadece gençler değil ebeveynlerde okumalı. Bizleri yargılamadan anladığını üslubuyla, kelimeleriyle ifade eden yazar bizlerle arkadaş olmak istediğini her haliyle belli ediyor Kısa olması üzücü
21.yy da Abdullah nasıl olunur?
Sahabenin izinden nasıl gidilir?
Siyer nasıl okunmalıdır?
Okunanlar nasıl yaşanılır.
Kafa karışıklığına yer bırakmadan bilgiden çok amel odaklı bir anlatım ve sade bir üslupla gönüllere giren bir kitap.
Daha uzun olsa ; daha çok olaya şahit olsam,bilsem,dinlesem dedirten cinsten.
Tek solukta okuyabileceğiniz sizi sıkmayacak meselenin özüne odaklanmanızı sağlayan bir eser
Abdullah OlmakMuhammed Emin Yıldırım · Siyer Yayınları · 20193,394 okunma