Ahmet.

Ahmet.
“Olduğum şeyle olmadığım şey arasında, hayal ettiğim şeyle hayatın beni yaptığı şey arasında bir boşluğum.” Fernando Pessoa
Ben çoktandır bedenim burada; aklım, ruhum öbür tarafta yaşıyorum.
Reklam
“Benden vazgeçti: Ben de kendimden vazgeçiyorum.”
“İçinde bir şeyler hayır diyorsa, sen de hayır demelisin...”

Ahmet.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·50 syf.·
2026 2. kitabı
Stefan Zweig
7.8/10 · 75,1bin okunma
Evet çok yazık..
Sadece bedenleri, şekilleri, görüntüleri sevenlere ne yazık! Ölüm her şeyi yok edecek. Ruhları sevmeyi deneyin, onlara yeniden kavuşursunuz…