Ahmet.

Ahmet.
“Olduğum şeyle olmadığım şey arasında, hayal ettiğim şeyle hayatın beni yaptığı şey arasında bir boşluğum.” Fernando Pessoa
-Neyi var? - Her şeyi var ve hiçbir şeyi yok. Bu adam kesinlikle çok sevdiği birini kaybetmiş. İnsanlar bu yüzden ölebilirler.
Reklam
Şimdi sana dair her şey kutsal bir anı gibi. Adın bile içimde titriyor. Kimseye anlatamıyorum seni. Çünkü anlatınca küçülecekmişsin gibi geliyor. Oysa sen, benim içimde koskoca bir hayatın ihtimaliydin.
Edebiyat
Onu öyle sevdim ki, bütün ruhumu satabilirdim dudaklarını bir saniye hissedebilsem.
Gelir her şey üzerime Tebessüm bile yaralar Bakıp acıdım halime Fırsat kollar akbabalar Belki de hiç geçit vermez Talihin ördüğü duvar Belki bir veda türküsü Yakındığım bu mısralar music.youtube.com/watch?v=6uI-dEu...
Müzik
Reklam