Oldukça kısa bir kitap,
yazdığı diğer kitaplara kıyasla kalitede düşüklük bariz, hayatta beklememiz gereken yerleri ve beklemekten ne kadar sıkıldığını beyan ediyor,
yayıncısının zoruyla yazdığını da itiraf ediyor açıkçası,
okunması şart mıdır emin değilim
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Asimov<3 harika bir seri, bu yılda bile çağın çok ötesinde
Tüm seriyi bitirmeyi dört gözle bekliyorum bir yandan da bitmesin istiyorum
Robotlar ve insanların duygusal bağları etkileyici
Hesse'nin olgunluk döneminde yazdığı bir eser, dili ağır ve kelimeler akmıyor,
yavaş yavaş okunacak sizi eskilere kendi deneyimlerinize sürekleyecek bir kitap, ben daha çok +40 yaşta okunması gerekiyormuş gibi hissettim,
kısa farklı yerlerden kendi yaşadığı olaylar var