Bugün günüm gece
Bitiğim bugün
Son anlarımı yaşamak isterdim
Keşke bir son olsa
Ne anlatmalı yaşamak adına
Zevk vermiyor ki hiçbir şey
Yaşamaktan çok sıkıldım
İçimde derin acı
Tanrının para olduğu dünya
Ah batsın bu dünya
Keşke doğmaz olsaydım
Tanımaz olsaydım bu bataklığı
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Kimse anlamak istemedi
Düştüğüm durum içler acısı
Depresif bir dingilim ben
Amansız bir durum değil ama acı
Kim der ki sen olmasan da olurdu
İşte ben önemsizin tekiyim
Bana hatıralar kalsın
İyi günlerim bitti
Çok düşünüyorum bugün
Ne yapabilirim diye
Bir kez ağlamak istedim
Gözyaşlarım durkmaksızın
Kime halimi anlatayım
Ölünün de ölesiye vardığı beden
Yaşaması gereksiz bir adam
Ölse yeridir.
Acılıyım derinden
Kimseye anlatamam derdimi
Yaşamak amansız
Yaralarım derin
Ölmek mi kurtarır beni bilemiyorum
Yaşamak zaten kabusum
Direniyorum bakalım nere kadar
İşte yaşamak böylesi
Size kendimi mi anlatayım dostlar
Ben biten biriyim
Ben zevksiz bir eziğim
Ne denir benim halime
Akşama bir zaman daha geçti
Ömürden bir kayıp daha geçti gitti
Kimseye anlatamam derdimi
Acıdan da ötesi..