Huzur, huzur denildiği zaman kendimden geçer ve kendimi ele veririm. Kaskatı kesilir, tüylerim diken diken olur ve ben huzura aşığımdır. Sizin de huzuru aradığınız doğrudur, kim istemez ki huzurla dolu yaşamayı? Ben huzurun alışkanlıklarımızda olduğunu düşünüyorum. Eğer bir şeye kendili alıştırdıysan ve devamlı onu yapıyorsan huzurlusun demektir. Kendinizi bir şeye alıştırın, oyun oynayın, kitap okuyun, yazın, resim yapın, gezin ama yapın bir şeyler işte öyle geçer hayat yoksa can sıkıntısından bir ora bir bura sallanır durursa zaman hayat geçmek bilmez. Hayatın özü özgürlüğün temellerindedir. Özgür olmayı severiz elbette fazlaca özgürlük ise göz boyar ama bu bize lazımdır fazlaca da olsa. Özgürlüğün kollarına bırakın kendinizi. Özgür olmayı siz seçin, bir başkası değil. Nasıl mutluysanız öyle yaşayın. Mutluluk ve Huzur kadar önemli bir şey yoktur bu hayatta. Eğer mutlu ve huzurluysanız başka hiçbir şeye ihtiyacınız yok demektir ve eğer fazlasını istiyorsanız koyuverin gitsin...