Sevgi Üzerine
Sevgi, demek sevilmeyi isteyenin hakkıydı sevgi. İnsan işte sevilmeyi arzular bunun aksi söylenemez. Her insan her insan gibi sevilmeyi bekler içten içe biraz da olsa sevilmek onun hakkıymış gibi düşünür ama yanılır ama o bunun farkına varmaz bu biraz böyledir sevilmek onun da hakkıdır diyebiliriz fakat böyle bir hak düşünüldüğünde ne kadar doğru bilemeyiz. Bir insan ömrü boyunca belki hiç sevilmeyebilir de. Demem o ki insan sevilmeyi arzularsa hüzne uğrar, beklentiler insanı mutsuz yapar. Sevgiyi de hiç gelmeyecekmiş gibi beklemeliyiz ama bakılırsa aslında hiç beklememek sizi daha mutlu yapacaktır.