📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bu kitabı Okurken "Hadi canım, bu olay böylemiymiş ya da vay anasını" gibi sözcükler sarf edeceğiniz bir kitap.Tarih alanında okuduğum ilk kitaptı ve bence de tarih okumaya ya tarihi romanlarla ya da bu kitapla başlanmalı.Güzel Kitaptır.
Bunu Herkes BilirEmrah Safa Gürkan · Kronik Kitap · 20204,420 okunma
İlk önce İngilizcesi'ni aldığım ve daha sonra "galiba önce Türkçesi'ni okumam daha iyi olacak deyip Türkçesini sipariş ettiğim kitaptır.İngilizcesi'ni okurken bile(Toplam 10-15 sayfa okudum) güzel bir kitap olduğunu düşündüğüm kitaptır.