“Bir zamanlar birbirlerinden ayrılmak, birbirlerini kaybetmek ihtimalinin korkusunu çekmiş olmasalar, belki de birbirleri için ne kadar kıymetli olduklarını hala bilmeyeceklerdi. Hayatları o kadar birbirinin içinde kaybolmuş, birleşmişti.”
"doğru olsam ok gibi yabana atarlar beni
eğri olsam yay gibi elde tutarlar beni
hiç keder elem etme boş yere matem etme
düşmanlarını tanı uzak dur sitem etme
ne fakiri aç gördüm ne zengini tok
hedefine varır elbet doğru ok"