Sakın korkma
Yitirme umudunu
Küsme dünyana
Bıkma yaşamaktan
İsyan etme yaşananlara
Kırma kimseleri
Sadece sabret ve izle…
Bir yerden yemyeşil bir dal belirir
İşte o umuttur
İşte o mucizedir
Hani nerde, ben göremiyorum deme
Gözlerinden evvel kalbinle bakman gerek…
-"fakat her şey geçer. Her şey unutulur. Kendini bir felaketin içinde kaybetmenin bir manası yoktur. İnsan biraz kalender olmalıdır!"
+"Hiç geçmeyen, hiç unutulmayan şeyler de var, beyefendi! Ölünceye kadar insanın sırtından atamayacağı şeyler de var..."
İçimde çok büyük bir ağlamak var. Bir ağacın altında oturarak hem kendime, hem bütün insanlara hem börtü böceğe, kurda kuşa. Bin yıllık gözyaşıyla ağlamak istiyorum.
Ne istiyorlardı senden Selim? Belki sen çok şey istiyordun onlardan. Verdiğinin hiç olmazsa küçük bir parçası kadar birşeyler istiyordun. Sonunda kaçıyorlardı.