Bu hayatta insan kendini anlamalı önce. Ama ben hala anlamadığımı, Ben Kimim? sorusuna pek bir cevabım olmadığını bu kitapla farkettim. Okuması uzun sürmedi ama hayata başka bir açıdan bakmamı sağladı. Herkese tavsiye ederim.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Siyasetname'yi ve diğer dini kitapları (özellikle Siyasetname) bence burdan okumayın. Çevirisi baya sıkıntılı. Onun haricinde diyecek bir şeyim yok yani, Siyasetname sonuçta.
Çok iyi bir kitap yazılış tarzını beğendim. Kitabı okurken hem umutluydum hem de umutsuz. Çok iyi zaman geçirdim okurken. Tavsiye ederim. Çizimleri de çok güzeldi.