Ahya

Ahya

, bir kitap okudu
6/10
·165 syf.··
Beğendi
·
2020 20. kitabı
A. Ali Ural
8.5/10 · 2.333 okunma
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
Kitap yorumları sığmıyor. Karakter sınırını ne zaman kaldıracaksınız 1k?
6/10
·280 syf.··
2020 4. kitabı
Öykü benim pek okuduğum bir tür değildir keza Tarık Buğra okumak da uzun süreli planlarım arasında yoktu. Fakat ödev olarak verilince yazardan ilk kitabımı okumuş oldum. Beğendim de açıkçası. Kitap üç bölümden oluşuyor her bölümde yazarın belli yıllar arasında yazdığı hikayeleri derlenmiş. Kendine has bir üslubu, değişik bir yazım şekli var Buğra'nın. Önce biraz garipsedim ama okudukça göze batmamaya başladı diyebilirim. Çok sevdiğim hikayeler oldu. Havuçlu Pilav Meselesi, Hayat Böyledir İşte, Çok Sonra, Fal, Buhran, Sevginin Bedeli, Helvacı Güzeli bunlardan bazıları. Bazı hikayeleri ise hikayeden çok denemeye benzettim. Hem yazılış tarzlarıyla hem de soyutluklarıyla karmaşık geldiler. Yazarın hem realist hem de tamamen soyut birbirine böylesine zıt hikayeler yazması ilginç doğrusu. Hikayelerin konuları ve yazarın samimi cümleleri de ilgi çekiciydi. Kendisinden okuyacağım bir sonraki kitap romanlarından biri olur sanırım. Çünkü kendisi romanlarıyla ön plana çıkmış bir yazarmış.
Oğlumuz: Yarın Diye Bir Şey YokturTarık Buğra · İletişim Yayınları · 2019254 okunma
1k'a yorumlar sığmayınca deli oluyorum, kısaltmak zorunda kaldım
7/10
·280 syf.··
Beğendi
·
2020 19. kitabı
Patti Smith'i hiç tanımıyordum hatta müzisyen olduğunu bile bilmiyordum. 'Bile' diyorum çünkü kendisi epey ünlü biri. Kitabı tavsiye üzerine almıştım ve okuduğum yorumlarda oldukça olumluydu. Kitap ilk başlarda çok ilgi çekici gelmedi. Devam ettikçe ise inanılmaz sardı. Açıkçası ben bile şaşırdım. Hakkında hiçbir şey bilmediğim birinin günlük rutinini okumak ciddi anlamda hoşuma gitmeye başladı. Düşünün kurgu bile değil. İzlediği diziler, okuduğu kitaplar, bahsettiği ilgi çekici her şey not edildi. Hatta çok çok fazla şey not edildi. Özellikle polisiye, gerilim, dedektif dizilerine aşık kendisi. Onları bir ara izlemeyi planlıyorum. Çok okuyan, çok gezen, çok farklı, maceraperest biri. Haliyle böyle birinin otobiyografisini okumakta epey güzel oluyor. Gittiği ülkeler, mekânlar, edebiyat ve sanatla ilgili organizasyonlara katılımı hepsini okumak çok keyifliydi. Garip bir bağlılık yaptı bu kitap bende. Smith'in çok özel bir kişilik olmasından da kaynaklı.
M TreniPatti Smith · Domingo Yayınevi · 2015580 okunma

Ahya

, bir kitap okudu
7/10
·280 syf.··
Beğendi
·
2020 19. kitabı
Patti Smith
8.1/10 · 580 okunma