aier

Ağacı kıskanırım, Yemiş yüklü dalı var. Bahar olsun, güz olsun, Ne güzel masalı var. İmrenirim arıya, Petek petek balı var. Konduğu çiçeklerin, Pembesi var, alı var. Cahit Sıtkı Tarancı
Alıntı
Reklam
Hem gelmeni istedim Hem bekletmeni Sen mi daha güzelsin Beklemek mi seni ?
Alıntı
- Sadece bir kez , yaşarız Snoopy . + Yanlış . Sadece bir kez ölürüz . Her gün yaşarız.
Alıntı
Bazıları seyrederken hayatı en önden Kendime bir sahne buldum oynadım Öyle bir rol vermişler ki Okudum okudum anlamadım. Fr Friedrich Nietzsche
1000Kitap
Ayrılık diye bir şey yok. Bu bizim yalanımız. Sevmek var aslında,özlemek var, beklemek var. Ümit Yaşar Oğuzcan
1000Kitap
Reklam