Yorma kendini..

Bazı insanlar bazılarına duygusuz olmayı öğretiyor. İçini acıtarak, boş bir bina gibi yıkılmaya bırakıyorlar seni. Sonra için dışın harabe....
Gönderi kullanım dışı
Reklam
İşte bu, kalabalıklar içinde yapayalnız bir nota gibiyim. Kimse duymasın sesimi
Gönderi kullanım dışı
İnsan huzur bulduğunu sever...
Bak bu sana söylediklerimin kısa özeti

Kitabsever

@kitab_meleyi
·
Ey canımın dermanı, ilacım olmadıktan sonra ne anlamı var yaşamamın? Kitabsever
Hasret
benim payıma düşen anılar bahçesinde hüzünlü bir gezintidir ve “ellerini seviyorum” diyen sesin hüznünde ölmektir
Reklam