Özlem Çiftci

Özlem Çiftci
Serbest calisan
Atatürk üniversitesi
Ankara
Ankara
11 okur puanı
Eylül 2020 tarihinde katıldı
Şu anda okuduğu kitaplar

Özlem Çiftci

, 2021 okuma hedefini ekledi.
2021 OKUMA HEDEFİ
16/50 kitap - %32 tamamlandı
16 kitap okudu
50 kitap
3.804 sayfa
3 inceleme
10 alıntı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Biz bittik.” demişsin. Fakat sen, bitmenin ne demek olduğunu bilememişsin. Bitmek değildi bizimkisi, başlayamamaktı. Bitmek için başlamak gerekirdi biriciğim. Biz hiç başlamadık ki… Sen beni güzel sevmedin. Sana her adım attığımda beni biraz daha sensizliğe ittin. Ben seni her şeyim diye sevmiştim. Meğer sende koca bir hiçmişim. İnsanlara “Ben ondan çoktan gittim.” deme, sen bana hiç gelmedin. Ben senin varlığını hiçbir zaman hissetmedim. Fakat bir gün olsun vazgeçeyim de demedim. Şunu unutma; bizden ben vazgeçmedim, senin tarafından vazgeçirildim. Ama rahat olsun için çünkü sensiz daha rahat artık benim de içim! Kabul olacak dua olsan, açılmayacak uğruna ellerim…
Ama eğer aşık olursanız ve arzulara sahip olmanız gerekirse, arzularınız şunlar olsun: Erimek ve çağlayan bir ırmak gibi olmak, nağmelerini geceye söyleyen. Aşırı hassaslığın acısını çekmek. Kendi aşkınız tarafından yaralanmak. Ve kanamak, isteyerek ve neşeyle. Şafakta kanatlanmış bir kalple uyanmak ve şükretmek bir başka aşk gününe. Dinlenmek öğle vakti ve kendinden geçmek aşkın coşkusuyla. Ve eve dönmek akşam minnettarlıkla. Ve sonra uyumak gönlünüzdeki sevgiliye bir duayla ve dudaklarınızda bir şükür şarkısıyla.
Çunku AŞK taclandirdigi gibi çarmıha da gerer sizi . Hem besler hem büyütür hem de BUDAR sizi
Sayfa 6·Kitabı okudu
Anlamamis Anlatamamis Anlasilamamis Olabilirsin Sayfayi cevir!!!