Kendi, kendin, kendiniz... Bizi bu kadar tekilliğe ve yalnızlığa iten yazarlar acaba sanıldığı kadar yalnızlar mı ?
Başarını, kazanımlarını, tecrübelerini, mutluluğunu, hüznünü sevdiklerine pay etmeden nasıl yaşarsın..
Kendincilik, insanı insan yapan duyguları köreltmektir..
Kendincilik, bencilliğin bir başka sessiz versiyonudur.