Evet efendim, bir çok okuma sevdalısını diliyle ve kendine has yorumuyla korkutan o kitabı okuyup bitenlerden.. bir başka okuyana denk gelip deli gibi tartışmak isterdim bu türünün tek örneği güzelliği. Nerelerdesiniz ? Lütfen intihar mektubu yazacak kadar uzakta olmayın...