“İnsan esasında neden mutsuzdur biliyor musun;ne olduğunu,kim olduğunu ve ne kadar güçlü olduğunu unuttuğu için.Yaşadığın tüm zorluklar sadece sana bunları unutturmak için var.Her kimsen ya da her neysen,düştüğünde ancak kendine tutunup ayağa kalkabilirsin.”
Şu anda, sana güzel bir söz söyleyebilmek için, on bin kitap okumuş olmayı isterdim" dedi: Gene de az gelişmiş bir cümle söylemeden içim rahat etmeyecek: "Seni tanıdığıma çok sevindim kendi çapımda..."