Favori yazarımın en merak ettiğim çiftimin kitabını sonunda alıp okudum.Yorumlara baksaydım bu güzel kitaptan mahrum kalacaktım.İyiki umursamamışım:)Kirli S'lerin en çatlak ve en aykırı karakteri Sesily ile fazla sırları olan Amerikalı bence mükemmel bir uyum yakalamışlar.Kitapta yeni karakterler görünce bi hoşuma gitmedi.Bu takımı sevmem diye düşünmüştüm ama okudukça kızlara bayıldım.Sesily ve kaos çetesinin kendi tarzlarında adalet aramaları çok hoşuma gitti.Özellikle patlayıcı uzmanı olan İmogen.Kız tam başbelası.Ben çok eğlenerek okudum.İnsallah bu çeteninde kitapları yazılıyordur.Zaten 2 kişinin kimle olacağı az çok çıtlatılmış.Yürüyen bela İmogen'in eşi kanun adamı olacak.Adamı bu kitapta bile baya zorladı.Daha ilk karşılaşmalarında adamın suratına bile Aygır gibisin dedi
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Son zamanlarda okudum en keyifli tarihi kurguydu desem:)Bu yazarı ilk defa okudum ve kalemine aşık oldum.Komedi filmi izler gibi gülme krizine girdim okurken.Sürekli salak gibi sırıttım.Her karakter ayrı komediydi.2.kitaba geçeyim derken(Colin ve Miranda) bildiğiniz hüsrana boğuldum.Bu kitap zaten 2015 de basılmış.Seri olduğu için baya sevinç yaşarken oda ne?Yayınevi Pegasus.Yani coğu seriyi yarıda bırakan hayal yıkıcı:/Başbelası Colin'i okumak isterdim.