Kitapta tecavüz normalleştiriliyor diye destan yazıp puanın dibine vuranlara sözüm.Siz tecavüz ile alakalı kitap okumamışsınız olurdu heralde.Kitap içeriği hakkında uyarıda bulunmuş ve her kitleye hitap etmediği ortada.Adaline ve Zade ikisi de anormal derecede farklı karakterler.Adaline'nin tepkileri,adamın onunla oynaması kendi içinde fantazi.İzlendiğini bildiği halde kendini teşhir edip adamı kışkırtıyor zaten.Sürekli bir kaçış istemem yan cebime koy modundaydı.Zade bunun fazlasıyla farkında.Asıl konu ise sosyetenin mide bulandırıcı hobisi ele alınıyor ve kimse bundan dem vurmuyor.Cocuk kanı içip onları taciz eden saplantılı bir örgüt var.Zade bunlarla savaşan ekibin lideri.Adeline için ayrı bir tutkusu var.Tess'in gözyaşlarını beğenen bu kitabı da sever.İkiside aynı karanlık atmosfere sahip.(tecavüz ve taciz sahnesi ciddi anlamda olan kitaptır kendisi)Bu kitaplar ağır kitap haberiniz olsun.Bilerek okuyun sonra buraya gelip bilmiyormuş gibi ağlayıp durmanın pek manası yok:/Sınırları zorlayan bir kitap ve insanların konuşmaya bile çekindiği fantazileri yazıya dökmüş yazar.Okuyup beğenenlere de nutuk çekmeyin allah aşkına.Herkesin iç dünyası size denk olmak zorunda değil.Yani demek istiyorum ki "Benim zevklerim sizin nezdinizde makul bir zemine oturmak zorunda değil"