Kitaba başlarken çok fazla beklentiye sahip değildim ancak okudukça beni içine çeken bir kitap oldu. Özellikle bazı bölümleri çok anlamlı ve değerli bir kitap herkesin okumasını tavsiye ediyorum
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öncelikle kitaba bayıldım bu serinin ilk iki kitabını geçen yıl bitirmiştim ve üçüncü kitabı çıktığını öğrenince çok mutlu olmuştum. Benim bu seriyi çok sevdiğimi bilen @cansuscn bana bu kitabı hediye etti ona çok teşekkür ediyorum. Kitap yoğun olarak arkadaşlık bağlarını ve Mafalda'nın cesaretini anlatıyor. Okumayı düşünenlere kesinlikle tavsiye ediyorum.
Öncelikle bu seriye başlamamı sağlayan @cansuscn çok teşekkür ediyorum. Bu kitap Harry Potter kitapları arasında okuduğum en güzel kitaptı. Yks ye hazırlanıyor olduğum için biraz uzun sürdü ancak çok akıcı bir kitap. Bütün serinin sırları bu kitapta çözülüyor desem yeridir. Okuyacak olan arkadaşlara bir sn önce başlamalarını tavsiye ediyorum.
Başta çok beğenmediğim ancak kitabın sonlarına doğru çok anlamlı ve güzel gelen bir kitap. Kitapta İzmir'de yaşayan Pervin adındaki baş karakterin İstanbul'a olan merakı ile İstanbul'a gittiğinde hissettiği duygular Pervin'in ağzından anlatılıyor. Dediğim gibi başta beğenmediğim ancak sonradan iyi ki okudum dediğim bir kitap oldu.Bu kitabı okumayı düşünenler eğer durağan kitaplardan hoşlanıyorlarsa hiç vakit kaybetmeden hemen başlamalılar bence.