📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kitap otobiyografi şeklinde yazılmış. Ancak şikayetçi olduğum kısım kitabın arkasındaki tanıtım kısmı kitabın sadece bir bölümünü kapsıyor. Yani sanki kitabın tamamı bunun üzerine kuruluymuş gibi bir algı verilmiş. Belki bazı meslek gruplarına mensupsanız kitabın birkaç bölümü daha işinize yarar ancak gazetelerden öğrenebileceğimiz yerlerin toplanmış biraz da kendi hayatını eklemiş diyebilirim. Beklediğim gibi değildi kısacası...