Yabancılaşma ve dışlanma yüzünden tehdit altında olduğum duygusuna kapıldığımda, beni o anda tehdit eden olayın aslında yıllar önce olup bittiğini düşünmeye çalışırım (normalde), şansım varsa eskide kalmış o kafa karışıklığına güler geçerim.
Firari olmak çok güzel bir durum çünkü insan firar ederken, firar etmesinin sebepleri o farkına varmadan kaybolur. Bir hedefe vardığımda kaçmama neden olan sebeplerin gereksiz olduğunu görmek beni tuhaf bir biçimde etkiler.