Göğsümün duvarına işledim hayalini
Her saniye ismini andığım sen miydin âh!
Bu hazin kayboluşta, bu gönül sahrasında
Bengisu diye içip kandığım sen miydin âh!🌼 Nurullah Genç
Kafka'ya göre bizim anlamsız ve değersiz hayatımız, içinde çırpınıp durduğumuz sonsuz bir boşlukta uçmaya çalışmakta ve üç günlük ömrümüz kesin yoklukla çarpışmaktadır. Bu affedilmez bir günahtır ve savaştan sonra insanların yüreğinde oluşmuş, ürpertici bir kanıttır da. Yokluğu, olumsuzluğu herkesten daha çok vurur yüzümüze.. Franz Kafka