Çünkü insanları konuşarak tanıyamazsınız. Konuşmak, canlı yaratıklar arasındaki en etkisiz iletişim aracı. Dil yalan söylüyor, olanları çarpıtıyor, insanlığın hiç bıkıp usanmadığı klişeleri tekrarlıyor. Bu yüzden, insanları dinlemek onları anlamak için yeterli değil.
Diyete başlamak garip bir konu. Yediğimiz, içtiğimiz şeylerden vücudumuzda beslenen bir sürü organ, hormon ve hücre var. Bunlar şişman insanların organları ve hormonlarıysa yok nedir bilmeyen, varlık içinde sefa içinde büyümüş zengin çocukları gibidirler. Yediğiniz yemekler onların cep harçlığıdır aslında, eve girip çocuklarına para saçan adam gibisiniz onların gözünde. Günün birinde diyet yaptığınızda ise işler değişir. Çünkü bolluk içinde şımarttığınız çocuklara artık sayılı para vermeye başlarsınız.