f’

Oturmuş yazıcılar Fermanım yazar N'olur gel...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ey Özgürlük!
Yazarım adını Tarlalara ve ufka Kuşların kanadına Gölgede değirmene yazarım youtu.be/XKfSDe04BFo
"...sıradan ölümlüler için birbirinizle tartışmayın..."
"Benim planlarımın ne olduğunun peşine düşme. Seni ilgilendiren birşey olursa bütün tanrılardan önce sen billirsin..."
Kusursuz...
Düşes, "Ya sanata ne diyorsun?" diye sordu. -Bir illettir. -Aşk? -Yanılsama. -Din? -İnancın yerini tutan günün modası. -Sen kuşkucusun. -Hiç de değil. Kuşkuculuk imanın başlangıcıdır. -Ya nesin sen öyleyse? -Tanımlamak kısıtlamaktır. -Bir ipucu ver bana. -İp dediğin kopar. Labirentte kaybolabilirsin...