f’

Genellikle alay eden ben olurum :)
Yapma Allah aşkına! Biz burda okuma-yazma öğrenmek gibi ciddi bir iş yapıyoruz, sen ise alay ediyorsun.
Reklam
"İnsan olmak, gerçek insan, etiyle kemiğiyle insan olmak bile ağır gelir bize. Utanırız bundan, insan olmayı yüzkarası sayarız, benzeri olmayan toplumsal birtakım insanlar olmak için çabalarız..."
Unutulursunnn!!!
"...yeryüzüne senin gibi biri hiç gelmemiş gibi , adın silinir gider, unutulursun..."
"İnsanoğlunun gözü yalnızca acılarını görür, mutluluğunu hiç görmez. Ama gerektiği gibi görebilseydi , mutluluktan da payını aldığını görürdü..."
Tokat gibi tespit...
"Bir şeyden korkmadığınızı iddia ediyorsunuz; ama aynı zamanda bizim düşüncelerimize yılışmaktan geri de kalmıyorsunuz..."