Gözlerimiz en büyük düşmanımızdı belki de. Başkalarına baktıkça kendimizde olmayan şeyleri görüyorduk. Oysa bazen tek ihtiyacımız olan şey sadece ve sadece kendimizi görmekti. Tek ihtiyacımız sadece ve sadece kendi hayatımızı izlemekti, Zaten başkalarını izlememizin sebebi de buydu... Kendi hayatımızı sevmediğimiz zaman başkalarına yöneliyordu gözlerimiz.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Koşmak istiyorsan arkandan gelen hiç kimseyi görmeyeceksin. Sen koşmak istiyorsan bırak arkandakiler de koşsun. Bu dediğimi hiç unutma, tamam mı? Arkandakiler yorgun diye sen de koşmayı bırakamazsın.."
"Geçmişi düşünüp durmayı bırak artık. Arkana bakmayı bırak.. O yöne gitmiyorsun. Önüne bakmalısın, çünkü gittiğimiz tek yön önümüz İzmir. Kendine gel," dedi iç sesim ben aynadaki gözlerime bakarken.