En korkunç şeylerden biri de sizi iç güdülerin, duyguların hiç işe yaramayacağına inandırmak, ama aynı zamanda sizi maddi dünya karşısında tümden güçsüz kılmaktı.
Kitap kesinlikle okunmalı. Aslında günümüz teknolojisi, bireyselleşme, makineleşme ve gittikçe yalnızlaşan dünyamızı çok iyi kurgulamış. İktidar ile ilgili eleştiri kitabın özünü oluşturmaktadır. İktidarlaşmanın insanın varoluşuna, özgürlük, derinliğinde yaptığı baskıcı tahribatı adeta yaşayarak okuyorsun...Totaliter tüm anlayışların ve iktidarın hedefinin bedenden çok zihinleri ele geçirmek olduğu müthiş anlatılıyor.