Harikulade bir kitap. Hayattaki ezberci rütunun dışına çıkarıyor sizi.
Müthiş, yerinde sorgulamlar var. Sınıflararası eşitsizliği, gerçek eğitimli ve kültürlülüğü ortaya koyarken gerçekten kaçmıyor.
İnsanın varoluşu, özü ve değerleri ile nasıl dönüşeceğinin birikimi ile dolu dolu kitap.
Okunması gerekiyor.