Kitap kısa olmasına rağmen her sayfası o kadar güzel yazılmış ki uzun bir roman okuyormuşum gibi hissettirdi. Zweig bu kitabında da savaş karşıtı düşüncelerini, insan psikolojisini, savaşın toplum üzerindeki etkisini kendine has üslubu ile akıcı bir dil kullanarak anlatmış. Diğer kitapları gibi bu kitabını da çok beğenerek okudum.