Okudukça

Okudukça
@Aligator7
Hangi bağdaşmaz inançlar arasında bocalıyorum ben?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Yaşamak, beslenmek, üremek, doğma amacımızı yerine getirmek ve ölmek. Bunun hiç anlamı yok, doğru, ama işler böyle yürüyor.
İndirime rağmen hâlâ bir Van Gogh fiyatında olan fularları ya da eldivenleri indirimli diye satın almakta inat etmek şaşkınlık verici. Ama bu hanımlar bu işi büyük tutkuyla yapıyorlar. Hatta belli bir kabalıkla.
Her şey bu kadar basit olabilir mi? Olmadığına inanmak gerekir.